Friday 17 February 2012

HaRgAi aKu lEy x???



kErAnA LeLakY aKu mErAnA???

tiap kali aku kapel..,aku mesti akan sayang pasangan???dan tiap kali aku clash,aku mesti bersabar agar tidak membenci exbf aku itu...aku dah mula rasa give up dengan semua lelaki at dunia ni..masa mula-mula kapel okey lagi..tapi bila dan berbulan-bulan perangai semakin menjadi-jadi....mula law nak cari yang lain..nak kapel lagi satu law...itu law...ini law...!!!

AkU BuKaN PaTuNg???

kenapa lelaki suka mempergunakan aku...aku bukan nyer patung nak suruh buat itu buat ini...aku tak minat law bila orang suruh atau memerintah aku supaya buat keje..yang tak sepatutnya aku buat...lau buat kerja yang berfaedah tak pa law jugak ni tak keje yang tak masuk akal jugak suruh aku buat..

AkU gIvE Up kApEl...???

lau kapel jew curang...kapel curang...xley kew setia.??
mase aku kapel dulu.,aku kena tipu gan s0wang mamat..mula2 di buat relationship gan perempuan lain...biler aku tanya cakap kawan...biler aku selidik n tanya kat tua punya badan..sekali dy cakap 'yes' saya gf dy...
kan dah kant0i.....huhu

kAwAn tApY TaK MaCaM KaWaN???

lau nk kwan jangan suka mngumpat belakang ek aku tak suka...korang nak kawan gan jangan suka g0sip aku meluat n give up gan semua tuh...k..

1 comment: